کودکان و شخصیت های کارتنی
مهاجمان فرهنگی به منظور گشترش فرهنگ الحادی خویش وکسب سلطه ی اقتصادی سیاسی واجتماعی به کشورهای دیگر از روشها و ابزارهای گوناگون راستفاده می کنند .
این ابزارها وروش ها متناسب با اوضاع فرهنگی ٰ اجتماعی واقتصادی گروه وملت مورد هجوم از تأثیرات متفاوتی برخوردارند که شناخت ویژگی ومیزان اثر بخشی آنها ٰ در درک بهتر تهاجم فرهنگی مؤثر است . آنچه پیش روی شما قرار درد نگاهی کوتاه به روند نفوذ دشمن در بوستان روح وروان کودکان مسلمان است .موش
خود برتر بینی ، نژاد پرست ،تجارت در عرصه ی فحشا ، تجارت برده ، انحصار معاملات طلا و نقره ، تحریف کتاب های آسمانی ٰ، رباخواری ، مافیا ، رشوه ، جاسوسی و ….اینها ویژگی هایی ناپسند بودند که نفرت اروپاییان را از یهود برانگیخت ، به حدی که مردم اروپا روی نشان دادن نقرت خود یهودیانرا به موش تشبیه کردند . حیوانی که عامل اصلی بیماری طاعون به شمار می آید . چون رخنه ی موش به هر مکانی با آلودگی وبیماری همراه است . شهود عینی این تنفر در تئاتر((تاجر ونیزی )) نوشته ی((شکسپیر )) مشهود است . این تئاتر، شخصیت تاجر یهودی طماعی را به تصویر می کشد که جامع تمام رذایل اخلاقی است . پس از نفوذ ذ یهود در دستگاه دولتی انگلیس ، دیگر کسی این نمایشنامه را به روی هیچ یک از صحنه های تئاتر ، انگلستان ندید.
بر همین اساس اروپاییان به کودکان خویش آموخته بودند تا برای در امان ماندن از شر یهودیان ، از آنها دوری کنند . متکفران وسران یهود که اغلب از سرمایه داران بزرگ دوران خود بودند ، به فکر راهکارهای اساسی بودند.
لابی صهیونیسم ((گروه فشار صهیونیسم در هالیوود )) با استفاده از ابزار قدرتمند سینما وتلوزیون وارد عمل شد وبا ساخت انیمیشن هایی که ستاره های آن موش بود ، این حیوان را موجودی دوست داشتنی جلوه داد . در همین راستا مجموعه های معروف وفوق العاده محبوب “میکی موس ” ، تام وجری ” ، ” استوارت لیتل 1،2 ” ساخته شد.
اولین شخصیت مشهور آثار ((والت دیسی )) ومیکی موس ، نمادی از همان یهودی سرگردان وبی کس است که مدام از سوی رقیبان قوی تر تهدید می شود واو با اتکا به زیرکی وچالاکی خویش بر همه ی آنها پیروز می شود . بعد از میکی موس ، “جری ” جای خود را درون کودکان دنیا باز کرد. موی بی آزار ودوست داشتنی انیمیشن “تام وجری ” که با گوشهای پهن وچشمهای درشتش همیشه بر تام ، گربه ندان واحمق داستان ، پیروز می شود واو را مجبور به تسلیم در برابر خود می کند . دراین مجموعه هر گاه جری به کمک احتیاج پیدا کند ، دشمنتان یعنی سگ به کمک او می آید . این سگ بزرگ خاکستری نماد کشور آمریکا است که در این کارتون بی آزار ، آرام وپشتیبان ستمدیدگان نشان داده می شود . کودکان یهودی مفهوم سمبل موش را دقیقا می فهمند . این آثار در القای حس اعتماد به نفس به مخاطبان یهودی نقش چشمگیر دارد .
فیل
کلیشه شخصیتهای مطرود وگوشه گیری که به دلیل زشت رویی توسط دیگران تحقیر می شوند در انیمیشنهای صهیونیستی به وفور یافت می شود. شخصیتهایی که در نهایت ناتوانی وزشتی آنها به قدرت وزیبایی تبدیل شده وآنه با بهره گیری از توان اعجاب انگیز خود بر همه مشکلات غلبه می کند وغبطه ی رقیبان را برمی انگیزد . انیمیشن ” دامبو فیل پرنده ” در زمره این گروه از آثار است . مادر دامبو بر خلاف سایر فیلها به کلاهی منگوله دار به سر دارد ، کلاه عرق چین مانند ، مخصوص یهودیان را به سر دارد وبه جرم دفاع از فرزندش در اسارت به سر می برد. دامبو نیز طی عملیاتی ، پرچمی را در سیرک به اهتزاز در می آورد که بی شباهت به پرچم رژیم اشغالگر قدس نیست .
اردک
در کارتون “جوجه اردک زشت ” قهرمان داستان اردک گوشه گیر ، آواره وزشت رو است که در پایان به قویی زیبا تبدیل شده که به سمت خورشد بال می گشاید. عبارت ” رفتن به سمت خورشید ” در تورات بیان شده ودر بین یهودیان اینگونه رایج است که منظور از آن بازگشت به سرزمین موعود میباشد.
کارتون لوک خوش شانس
در این کارتون شخصیت محوری ، گانگستری سفید پوست است که نماد کلانتر وقانون اومانیستی امریکایی به شمار می آید لوک همواره تنهایی، غریبی وآوارگی خود را زیر لب زمزمه می کند . او با چهره واخلاقی نیکو اسبی بذله گو به نام “سالی” وسگ خنده رو به نام “بوش وگ” جذ ابیتی دو چندان می یابد . لوک در جستجوی مجرمان وتبهکاران هیچگاه با شکست روبرو نمی شود . در بعضی از قسمتهای این کارتون لوک متمدن ومهربان ، فرشته نجات سرخ پوستان ، ساده لوح ونیز مردمی از فرقه های مذهبی خرافی میباشد واینگونه القا میشود که بدون مداخله او ، جنگ قبیله ای وظلم وتبهکاری همه جا را فرا می گیرد. اما این سؤال همیشه باقی است که خانه لوک کجاست ؟ چرا او همیشه با اسبش به سوی خورشید درحال غروب ، آرام وخسته حرکت می کند؟ وچرا همیشه این ترانه را زیر لب زمزمه میکند “من گاوچرانی تنها هستم که از خانه ام دور افتاده ام “.
مادر
کلیشه کودک دور مانده از میراث اجدادی یا دور مانده از آغوش گرم مادر ، تداعی گر یهودی مضنون ودور مانده از سرزمین مادری خویش است . داستان ” هاج زنبور عسل ” ،"بنر"،"حنا دختری در مزرعه” و… به کودک یهودی می فهمند که باید به دنبال مادرزیبا ونورانی خود باشد وغیر یهودیان موجوداتی ترسناک ،بدجنس وحتی بد بو هستند که می خواهند او را از بین ببرند . برخی ازآثار کمپانی های صهیونیستی نیز مهملی برای پیامهای سیاسی به شمار میآیند برای نمونه در کلیشه ی” کودک شیطانی” قهرمان داستان با زیرکی بر دشمنانش که قصد تجاوز به خانه او را دارند چیره می شود وآنها را به شدت مجازات می کند. در مجموعه ی طنز “تنها در خانه” رد پای چهار جنگ اعراب واسرائیل وشکست اعراب در این جنگ به وضوح مشاهده می شود
شیر
در کارتو شیر شاه ، شیر نماد سلطه جهانی یهود است. در تورات آمده است :” یعقوب در میان امتها وقومهای بسیار مثل شیر در میان جانوران جنگل ومانند شیر درنده در میان گله های گوسفند خواهد بود که هنگام عبور پایمال می کند ومی درد وکسی نمی تواند مانع او شود . قوم اسرائیل در برابردشمنانش خواهد ایستاد وآنها را نابود خواهد کرد".
آیا اینک هنگام خرید این کارتونها برای کودکانمان جای کمی تأمل ودرنگ نیست ؟
منبع : فصلنامه خانه خوبان شماره 31